Monday, June 1, 2009

Бурхан хаана оршдог вэ?

Аз жаргалын эрэлд буюу the Рursuit of happyness кинонд гол дүр болох Сhris gardner-н хүү аавдаа нэгэн түүхийг өгүүлдэг.
Нэгэн эр далайд ганцаараа хөвж байж гэнэ, түүнийг харсан усан онгоцны ахмад "та чинь усанд живэх нь байна, манай онгоцон дээр гараад ирээч танд туслая" гэж хэлэхэд нөгөө залуу "хэрэггүй дээ надад бурхан туслана" гээд тэрхүү усан онгоцыг явуулав. Удалгүй дахин нэг завь ирэв, мань хүн дахиад л "надад бурхан туслана" гээд завийг өнгөрөөчихөв гэнэ. Хэсэг хугацааны өнгөрөхөд нөгөө эр усанд живжээ. Тэрээр диваажинд очоод бурханаас "та надад яагаад туслаагүй юм бэ" гэж асуухад бурхан "та чинь өөрөө л надад тусламж хэрэггүй гээд байсан биз дээ" гэжээ.
Бид том хүмүүсийн ярианаас балардагийн даваан дээр гэдэг үгийг цөөнгүй сонсдог. Тэр зун би хөдөөнөөс ирэх замд машин эвдрээд хээр хонож балардагийн даваан дээр нэг сайн жолооч залуу тааралдаад тус болж билээ гэх мэт түүхийг сонсоход тэрхүү сайн жолоочийг бурхан зохицуулан тэр эзгүй хээр тааралдуулсан ч юм шиг...
Эдгээрээс дүгнэлт хийхэд бурхан биднийг өндөр дээрээс ажигладаг ч юм шиг...

5 comments:

  1. аливаа зүйлд сэтгэлээсээ хандсан хүнд бурхан үргэлж туслаад ч байх шиг...

    ReplyDelete
  2. Бурхан гэдэг нь байгаа ч юм шиг...

    ReplyDelete
  3. tiim shuu BURHAN uneheeer bdg...gdgt bi 100huvi itgdg... hamgiin gol ni itgel...>>> hehe

    ReplyDelete
  4. hooe burhan chin chi biz de? harin nogoo doh n bi hahaha...

    ReplyDelete