Friday, March 11, 2011

Симпл харьцуулалт

Ойрд блогтоо салхи оруулалтгүй удсан байна. Нэгдүгээрт нэг л сонирхол төрдөггүй, магадгүй энэ нь лаг лаг юм бичдэг хүмүүсийн бичлэгийг уншаад өөрийн санаа өчүүхэн болохыг мэдэрсэнээс ч болсон байж магадгүй юм. Хоёрдугаарт тухтай суугаад юм бичих завгүй хэдэн тийшээ үсчиж явсаар нэлээд удаан хугацаа өнгөрсөн байна. Өнөөдөр ямар тахил нь буруу өргөгдсөн юм бол бүү мэд юу ч хамаагүй бичмээр санагдаад байх юм. Цаг хугацаа нэг л мэдэхэд өнгөрчих юм даа. Энэ жил би гэдэг хүмүүн 21 нас хүрнэ гэжаагаан. Гэтэл 21-тэй аавын хүүхдүүд ер нь юу хийчихсэн байна аа. Өөртэйгөө харьцуулж үзье даа. Магадгүй та ч гэсэн өөрийн насны хүмүүсийг ертөнцөд төрөөд юу хийж бүтээсэн байгааг өөрийнхтэйгөө харьцуулж үзээрэй.
1.Манай аав гэж мундаг хүн 21 хүрж байхдаа ЗСБНХУ-д төмөр замын инженерээр сурч байлаа. Суралцах хугацаандаа олон улсын оюутнуудын орос хэлний олимпиадад БНМАУ-аа төлөөлж орж байсан гэнээ, гэтэл би гэж англи хэлийг хэрэглээний түвшиндээ ч ашиглаж чадахгүй нэгэн байх юм.
2.Манай сургуулийн Загдрагчаа гэдэг оюутан намайг 1 дүгээр курст орж байхад 3 дугаар курст байсан юм. Тэр 'ах' нэгдүгээр курст байхдаа Аргилсан багшийг өвчтэй байхад оронд нь үеийнхээ, зарим тохиолдолд өөрөөс нь ахмад оюутнуудад дээд математик хичээл заагаад явж байсан гэсэн. Гэтэл би сонгосон хичээлийнхээ агуулгыг бүрэн ойлгож чадахгүй, нэг л их том толгой яваад байдаг.
Гэхдээ бас ч гэж гайгүй ээ. Өдөр хоногийг яаж өнгөрөөхөө мэдэхгүй архиар унд хийж, тамхиар агаар хийж, дотагаар цаг хийж байгаа залуусын хажууд бас ч гэж гайгүй ээ.
За ямар ч байсан би гэдэг хүн 21 хүрч байхад бусад нь иймэрхүү л байсан юм шиг байгаан...

8 comments:

  1. sain bnashdee. hun hayaa uuriiguu yu hiij yavaag, yamar tuvshind bgaag ergetsuulj bodohgui bol usuj devshihee bdag yum shig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. САЙН ӨДРӨӨ
      Намайг ноён Ругаре Сим гэдэг. Би Канадад амьдардаг, би өнөөдөр аз жаргалтай хүн болж байна уу? Намайг болон миний гэр бүлийг бидний ядуу байдлаас аврах ямар ч зээлдүүлэгч би түүнд зээл хайж байгаа бүх хүмүүст хандана, тэр надад болон манай гэр бүлд аз жаргал бэлэглэв, би 300,000.00 долларын зээл хэрэгтэй байна гэж өөртөө хэлсэн. Би 2 хүүхэдтэй ганц бие Эцэг болохоор амьдралаа бүхэлд нь эхлүүлэхийн тулд надад 300,000.00 долларын зээл өгөхөд тусалдаг энэ шударга, бурхнаас эмээдэг эр хүний ​​зээлдэгчтэй уулзаж байсан. Та зээлээ буцааж төлөх болно, түүнтэй холбоо бариарай, түүнийг өөр рүүгээ чиглүүлдэг ноён Ругаре Сим гэдгийг хэлээрэй. Ноён, Мохамед Кареентай и-мэйлээр холбогдоорой: (arabloanfirmserves@gmail.com) Баярлалаа.


      ЗЭЭЛИЙН БҮРТГЭЛИЙН МЭДЭЭЛЛИЙН ХЭЛБЭР
      Нэр......
      Дунд нэр .....
      2) Хүйс: .........
      3) Зээлийн хэмжээ: .........
      4) Зээлийн хугацаа: .........
      5) Улс: .........
      6) Гэрийн хаяг: .........
      7) Гар утасны дугаар: .........
      8) Имэйл хаяг ..........
      9) Сарын орлого: .....................
      10) Мэргэжил: ...........................
      11) Та манай талаар аль сайтыг энд оруулсан .....................
      Сайн сайхныг хүсъе, баярлалаа.
      Дерек имэйл arabloanfirmserves@gmail.com

      Delete
  2. chi ih goy niitlel bichdeg shdee, blogoo tsag aldalgui bainga hutluh heregtei tegj bj iluu saijrana shoodee. tiimees goy goy bichleg oruulj bhiig husey. Amjilt

    ReplyDelete
  3. Бусадтай өөрийгөө хэт харьцуулах нь дэмий байх. Гэхдээ хэт ш дээ. Тодорхой хэмжээнд харьцуулалт байлгүй л яахав, гол нь хувь хүн өөрөө л би зорилгынхоо хаана нь явж байна, маргааш яах ёстой вэ гэдгээ л мэддэг байх хэрэгтэй гэж боджийнэ.

    Өөрөө өөртэйгөө л харьцуулалт хийсэн нь илүү дээр болов уу. Жилийн өмнө ямар байсан одоо ямар байна гээд л. Харин юу ч өөрчлөгдөөгүй бол жинхэнэ гутамшиг

    ReplyDelete
  4. bi 30tai 21tei dvvgiixee blogiig unshaad setgegdel bicheed suuj bn. nadtai xartsuulaagvid mash ix bayrlalaa... davxiad bai dvv mini bvvr xol davxi

    ReplyDelete
  5. 30-тай ах/эгчийн сэтгэгдэлд баярлалаа.

    ReplyDelete
  6. САЙН ӨДРӨӨ
    Намайг ноён Ругаре Сим гэдэг. Би Канадад амьдардаг, би өнөөдөр аз жаргалтай хүн болж байна уу? Намайг болон миний гэр бүлийг бидний ядуу байдлаас аврах ямар ч зээлдүүлэгч би түүнд зээл хайж байгаа бүх хүмүүст хандана, тэр надад болон манай гэр бүлд аз жаргал бэлэглэв, би 300,000.00 долларын зээл хэрэгтэй байна гэж өөртөө хэлсэн. Би 2 хүүхэдтэй ганц бие Эцэг болохоор амьдралаа бүхэлд нь эхлүүлэхийн тулд надад 300,000.00 долларын зээл өгөхөд тусалдаг энэ шударга, бурхнаас эмээдэг эр хүний ​​зээлдэгчтэй уулзаж байсан. Та зээлээ буцааж төлөх болно, түүнтэй холбоо бариарай, түүнийг өөр рүүгээ чиглүүлдэг ноён Ругаре Сим гэдгийг хэлээрэй. Ноён, Мохамед Кареентай и-мэйлээр холбогдоорой: (arabloanfirmserves@gmail.com) Баярлалаа.


    ЗЭЭЛИЙН БҮРТГЭЛИЙН МЭДЭЭЛЛИЙН ХЭЛБЭР
    Нэр......
    Дунд нэр .....
    2) Хүйс: .........
    3) Зээлийн хэмжээ: .........
    4) Зээлийн хугацаа: .........
    5) Улс: .........
    6) Гэрийн хаяг: .........
    7) Гар утасны дугаар: .........
    8) Имэйл хаяг ..........
    9) Сарын орлого: .....................
    10) Мэргэжил: ...........................
    11) Та манай талаар аль сайтыг энд оруулсан .....................
    Сайн сайхныг хүсъе, баярлалаа.
    Дерек имэйл arabloanfirmserves@gmail.com

    ReplyDelete